onsdag 18 mars 2015

Helsingborg x 2 och Skånemästerskapen!



Säsongen lidet mot sitt slut men en medaljplats i HJ18 står på spel samt att stundande Skånemästerskapen närmar sig. Åstorp/Kvidinge har återigen hittat vinnarspåret och det gäller att alla framöver drar sitt strå till stacken om segertåget ska fortsätta.

- Det var ett tag sedan jag var med men jag håller mig givetvis fullt uppdaterad. Grabbarna vet om min situation och jag förväntar mig att alla krigar för den nya Åstorparen, hälsar Christian Hägerström.

- Vi har spelat bra innebandy och det märks när grabbarna vill spela. Segern mot Malmhaug följdes upp av en mycket bra insats mot Stanstad. Jag hoppas attityden och viljan att leverera håller i sig, ingen är större än laget. Just laget ska avsluta serien snyggt mot ledarlaget och vidare ska vi rocka till det i Skånemästerskapen, meddelar Lennart Hultberg.


Åstorp/Kvidinge - Helsingborg
När: Fredagen den 20 mars
Var: Åstorp Sporthall
Samling: 18:15 i klubbrummet
Matchstart: 19:30

Kallade spelare: Samtliga spelare kallade


Helsingborg - Åstorp/Kvidinge
När: Söndagen den 22 mars
Var: Helsingborg Arena B
Samling: 11:45 i Helsingborg Arena, entrén
Matchstart: 13:00

Kallade spelare: Samtliga spelare kallade


Skånemästerskapen - Gruppspel
När: Lördagen den 11 april
Var: Kirsebergs Sporthall
OBS! Mer info kommer.

Kallade spelare: Samtliga spelare kallade


Nu avslutar vi säsongen med flaggan i topp. Slut upp och heja fram pågarna!

Tillsammans är vi starka!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar